• وبلاگ : حوريب
  • يادداشت : كوثر ...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 32 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    بسم الله .اللهم صل علي محمد وآل محمد و عجل فرجهم.
    دوست گرامي سلام و سلام همه’ ما به امام عصر(عج)،بهترين لحظات و پر بارترين زندگي رو در تمام زمينه ها برات آرزو دارم.اميدوارم روز بروز از گناهامون کم بشه و به تقوي و علم و دانش و تمام نعمتهاي مادي و معنوي مون افزوده بشه.
    زندگي مانند ميليونها سال پيش همچنان در جريانه و هر موجودي در اين دنيا از نقطه اي شروع و در نقطه اي مختومه ميشود و برندگان آنانند که گوش دل به خالق سپرند وديگر هيچ!!!
    ايران باشي يا خارج،ثروتمند يا فقير، زن يا مرد،سياه يا سفيد،و...بايد و بايد در اطاعت پروردگار گذران عمر کني که اگه غير اين بود باختي!اين يک حقيقته نازنين،اگرچه درکش سخته،با سالخورده هاي دور و بر خودتون ارتباط برقرار کنيد و ازشون در مورد دنيا و خاطرات و حاصلشون سوال کنيد. حتما بسيار مفيده!!!
    حتما و حتما لحظاتي در شبانه روز رو به تفکر در مورد جريان زندگي وآخر اون و احوال دور وبريا سپري کنيد.در حرص پست و شغل و پول و...عمر گرانمايه رو هدر نديد.يکي از بهترين رموز موفقيت و آگاهي درست اونه که خود رو از شرايطي که درش هستي بيرون بکشي و از خارج به اون نگاه کني.غرض از حضور احوالپرسي و عرض ادب بود وبس.
    علي(ع):شما را به تقوي(رعايت حلال و حرام و انجام ندادن گناه) و نظم در کارها (درس و شغل و زندگي وپوشش و گفتار و...)سفارش ميکنم.التماس دعا.ياحق