سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ذکر، رهنمود خردها و بیداری جانهاست . [امام علی علیه السلام]

سه شنبه 86/2/18 ::: 8:14 عصر



گفته اند زیستن آب و آتش در قرابت هم محال است. اما وادی «دل» که محال نمی شناسد، می شناسد؟!...
گاهی که «دل» در قفس سینه تنگی می کند، آتش می گیرد و می سوزد... و به ناگاه تمام گداختگی اش در دیده خلاصه می شود... و چشمه ی چشم سر باز می کند... آبی از دل آتش!!... و عجیب آنکه هیچ چیز- جز همان اشک برآمده از آتش- نمی تواند دل را به خنکای آرامش، بکشاند.
بشر، عصاره ی آفرینش است و دل، خلاصه ی بشر و «اشک» ، گوهر دل و دیده... تمامش را در پای تو می ریزم... همه ی روشنی ِ چشمهایم را برای تو نگه می دارم... چه آنکه پاکترین و زلالترین و لطیف ترین آبها، از دلِ سخت ترین سنگها می جوشد.
هیچ کس نداند، تو که می دانی!... هر صبح «حوریب» را با همان اشکها، برایت آب و جارو می کنم...


 

... ببار ای اشک، باریدن قشنگ است



حوریب و () حرف دل موضوع: به «نگار»



تبرک


بِسم الله الرَحمن الرّحیم


اَلّلهمَّ صَلِّ عَلی الصّدیقة فاطمَةَ الزّکیة حَبیبةَ حَبیبکَ وَ اُمّ اَحبائِکَ و اَصفیائِکَ الّتی انتَجَبتَها و فَضَّلتَها و اَختَرتَها عَلی نِساءِ العالمین. الّلهمَّ کُن ِ الطالبَ لَهَا ممَّن ظَلَمَها و اَستَخفَّ بِحَقّها و کُن ِ الثائِرَ الّلهمَّ بدَم ِ اولادها. الّلهمَّ و کَما جَعَلتَها اُمَّ اَئِمَةِ الهدی و حَلیلَةَ صاحِبِ الّلواء و الکَریمَةَ عندَ المَلِآء الاعلی فَصَلِّ علیها و عَلی اُمِّها صَلوةً تُکرِمُ بها وَجهَ ابیها محمَّدٍ صلّی الله علیه و آله و تُقرُّ بها اَعیُنَ ذُرّیّتَها و اَبلِغهُم عنّا فی هذه الساعُةِ اَفضَلَ التّحیّةِ و السَلام...




نشان


اشک - حوریب






آگاهی



 

عبور



نوا